
Marketing
Google AdWords
Google Ads is een van de toonaangevende platforms voor betaalde zoekadvertenties die het mogelijk maakt om uw klanten op de meest relevante en specifieke manier te targeten. Google domineert de online advertentiemarkt, daarom gebruiken veel bedrijven Google Ads om hun online campagnes te beheren.
Naarmate online interactie en communicatie steeds belangrijker worden, beginnen bedrijven de enorme mogelijkheden van online advertenties te benutten. Bij DigitalForge werken onze gespecialiseerde Google Ads managers met uw budget om maximale resultaten te behalen.
Waarom zou uw bedrijf Google Ads gebruiken?
Google Ads biedt het meest geavanceerde platform voor betaalde zoekadvertenties en presteert beter dan concurrenten zoals Bing Ads. Adverteerders kunnen een dagelijks budget instellen voor elke campagne, biedingen kiezen voor elke advertentiegroep en zoekwoorden, en toegang krijgen tot functies zoals advertentieschema's, locatie-instellingen en mobiele instellingen.
Google kent een kwaliteitsscore toe aan elk zoekwoord in uw campagne. Deze score bepaalt gedeeltelijk de kosten per klik voor een advertentie die bovenaan Google wordt weergegeven. Als u uw kwaliteitsscore wilt verbeteren, kan DigitalForge helpen door de relevantie van advertenties en de inhoud van landingspagina's te optimaliseren.
Onze passie voor het combineren van uw bedrijf met onze jarenlange expertise in Google Ads resulteert in een kosteneffectief advertentiemodel met een enorm bereik en potentieel.
Pay-Per-Click (PPC) Adverteren
PPC-advertenties plaatsen u bovenaan de zoekresultatenpagina's, waardoor onmiddellijke traffic wordt gegenereerd. Google is nog steeds de meest effectieve PPC-tool omdat het twee derde van alle zoekopdrachten verwerkt.
Analyse van Concurrentiecampagnes
Het begrijpen van hoe uw concurrenten hun Google Ads-campagnes uitvoeren, geeft u het voordeel om ze te overtreffen. We bieden regelmatig analyses van hun biedingen, uitgaven en landingspagina's.
Wanneer u een campagne maakt, is het essentieel dat uw advertentiegroepen in lijn zijn met het onderwerp van uw campagne.